روز چهاردهم بازم به نام خدا

کم آوردم خیلیم کم آوردم اون قدر که نمی تونم از جام پاشم !!!اگه جواب نظراتونو ندادم شر منده حوصله م سر جاش نیست !!!زیادی خودمو نگه داشتم دارم می ترکم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سبا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ

ندا نگو!!!کم اوردن مال آدمیزاد قبول!اما برا این چیزا سعی کن کم نیاری!!حالا که تموم شد!اما خدا ازشون نگذره که اینقدر ملت رو حرص می دن!!

هیچ یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ

من همین حالت رو داشتم که نوشتم !پایان!
ولی خب!!

هیچ دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

گریه خیلی خوبه... ولی کم آوردن. زیاد بهت نمیاد آدمی باشی که کم بیاری... اگر بخوای کم بیاری، زندگی هر روزش میشه کم آوردن..............
یکی میگفت سختی آدم رو میسازه، آدم رو پخته میکنه... آدم توی سختی بزرگ میشه. ولی نه با کم آوردن!!!
اگر الان کم بیاری، بعدا سخت تر میشه. الان اگر تحمل کردی و جنگیدی با سختی هات... بعدا که سخت تر شد، اون موقع هم میتونی کم نیاری!
الان کم بیاری، بعدا توی سختی های سخت تر، حتی وقت نمیکنی ببینی مشکل چیه که بخوای تصمیم بگیری کم آوردی یا نه!
من ۳سال که این حس رو دارم... ۳ سال کم نیست. ۳سال تمام بغض...
کم آوردن کار تو نیست... مال آدمهای ضعیفه :)

هیچ دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ

نه... تو آدم ضعیفی نیستی. احساس ضعف نیست... فقط احساس خستگی. خستگی هم چیز عجیبی نیست :)
چشم، دعا هم میکنیم :)

بانو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام. من الان روحیه م توپ توپه. آخه دارم می رم خونه اون که خیلی دوسش داری. فقط امیدم بهشه که بهم کمک کنه. که راه زندگیمو پیدا کنم. امیدوارم صدامو بشنوه. برای دیدن خونه ش لحظه شماری می کنم. تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح چقدر دیگه مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی واست دعا می کنم. که خدا هر چی می خوای بهت بده.
التماس دعا

حتمآ دعا کن !!!خوش به حالت!!!

بانو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

می دونی؟ اصلا یادم نبود بهت. اما یهو یادم افتاد بیام یه سر به وبلاگت بزنم. شاید خواست خدا این بوده. قربونش برم که خیلی ماهه.

خدا خیلی ماهه !!! توم خیلی خوبی که یادم بودی!!!

افشین خسته دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ http://fayazi.blogfa.com

سلام
زیبایی را در گل یافتم اما تو همان گلی بودی که تنهایی را با تو فراموش کردم
به منم سر بزن

چشم مرسی از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد