روز نهم به نام خدا

حالم هنوز گرفتس آخه من یه مدرسه ی خیلی خوب می رم بعد امسال مدرسه می گه منو دوستام رو ثبت نام نمی کنه   می گن شما بچه ها و معلما رو آزار می دین نمی ذارین معلما درس بدن!!!اما هیچ کاری نمی کردیم شاید یه موقع هایی می خندیدیم ولی اصلآ آزار دهنده نبودیمآش نخورده و دهن سوخته!!!

یه آهنگ قشنگ از ابی!!!

من ، خالی از عاطفه و خشم
خالی از خویشی و غربت
گیج و مبهوت بین بودن و نبودن
عشق ، آخرین همسفر من
مثل تو منو رها کرد
حالا دستام مونده و تنهایی من
ای دریغ از من ، که بیخود مثل تو
گم شدم ، گم شدم تو ظلمت تن
ای دریغ از تو ، که مثل عکس عشق
هنوزم داد می زنی تو آیینه ی من
وای ، گریه مون هیچ ، خنده مون هیچ
باخته و برنده مون هیچ
تنها آغوش تو مونده ، غیر از اون هیچ
ای ، ای مثل من تک و تنها
دستامو بگیر که عمر رفت
همه چی تویی ، زمین و آسمون هیچ
در تو می بینم ، همه بود و نبود
بیا پر کن منو ای خورشید دلسرد
بی تو می میرم ، مثل قلب چراغ
نور تو بودی ، کی منو از تو جدا کرد

نظرات 8 + ارسال نظر
سبا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://roshantab.persianblog.com

دروغگو!!تو که گفتی تا جمعه آپدیت نمی کنی!!من دیوونه ی اوون مدرسه ی خوووبتم!!!!حالا یه کاسه که خورده بودی بچه!!!ایشالله درست میشه...در پناه حق!

هیچ جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ

ایشالا حل میشه. البته ما هم مدرسه که بودیم میگفتیم کاری نکردیم ولی خب معلم ها رو اذیت میکردیم.
ایشالا درست میشه :) نگران نباش

هیچ جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ

بی خیال. مشکل من حل میشه بالاخره. یعنی دعا کن حل بشه :)

سانچو شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ http://lastword.blogsky.com

سلام . خوبی . من باز بر می گردم . با همون وبلاگ و همون ای دی. فقط باید یه مشکلم حل بشه تا اعصابم برای نوشتن راحت باشه :دی

فرزان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.Qmathic.com

همه چیز اگر بخواد حل می شه

شیرین یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ

ندا جون بی خیالشون!اونا واقعا بچه های باحالی رو از دست می دن...

طلا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://ironiha.blogsky.com/

میدونی هیچ کاری هم نکنی اونا بخوان گیر بدن راحت گیر میدن من تو مدرسه جلو معلما هیچ کار نمیکردم ولی ژشت سرشون .... حالا کلا انقدر بچه فضول تو مدرسه هست که آدم نمیتونه زندگی کنه
تو هم برای من دعا کن تو مدرسه راهم بدن bay

نازی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

شیرین نمی شه توفضولی نکنی وهمه جا نظرندی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد