روز یازدهم به نام اونی که بدجوری دوسش دارم!!

می دونی چیه ؟حس می کنم چیزایی که ارزش داشت رو ول کردیم چسبیدیم به چیزایی که هیچ ارزشی نداره

امام علی یه حرف قشنگی داره میگه:می گه به خدا سوگند که دنیای شما در نزد من پست تر و حقیر تر از استخوان خوکی در دست جذامی.

پی نوشت:اگه تونستی حسم کنی که هیچی اگه نتونستی بهم فحش نده که دلم بد گرفته!!!

پی نوشت:کاشکی یه رنگ سیاه تر از سیاه و سفیدتر ازسفید وجود داشت!!!

پی نوشت:یه وبلاگ دیگه ساختم واسه حرفهای سیاسی دوست داشتی یه سر بزن!!!

http://marg-ya-eshgh.blogfa.com/

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
هیچ چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ

من فکر میکردم لینک شما رو گذاشته بودم، شرمنده یادم رفته بود :(
به قول یه بنده خدائی، میگفت اگر همه همیشه برن دنبال چیزهای با اررش، دیگه ارزشی نخواهد داشت. هرچیزی هم برای یکی یه ارزشی داره (فقط دارم بهونه میارم!)
نگران آموزش من نباش، شوخی کردم. من خودم فعلا انقدر حالم گرفته اس که...!

سبا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ق.ظ http://roshantab.persianblog.com

کاملن موافقم!حست کردم ٬پس هیچ!

هیچ پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

اعصاب نمیذارن برای آدم که :پی
بوخشید :دی درستش کردم ؛)

فرزان جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ق.ظ http://blog.360.yahoo.com/farzancompany

به نظر من باید اول ارزشو تعریف کنیم و بعد چیزایی که هیچ ارزشی نداره.
رنگه سیاه از سفید سیاه تره و رنگ سفید از سیاه سفید تر.
در ضمن امام علی خودش یه آدم بوده و دنیایه ما و اون یکی بوده و من ۱۰۰٪ این حرفو تکذیب می کنم حالا هر کی می خواد گفته باشه که البته شک دارم این ماله یه امام باشه.
و حس کردن یه آدم به این سادگی ها نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد